OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Obchodní podmínky

                

                Objednávkou dáváte souhlas s uvedenými obchodními podmínkami.

 Obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2016.

Každá objednávka je závazná ( Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.)

Za objednávky nezletilých jsou zodpovědní jejich zákonní zástupci. 

 

Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami uvedenými na www.tedo-styl.cz  a dává svůj souhlas s jejich obsahem. Vztah mezi kupujícím a prodávajícím se řídí uvedenými obchodními podmínkami, jenž jsou oboustranně závazné.

 Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje potvrzení objednávky prodávajícím.

 

 

 

 

Provozovatel e-shopu a osoba zodpovědná

Pavla Fáberová

Stašov 45, 572 01

IČ: 871 71 902

Email: tedo-styl@email.cz, info.tedo-styl@email.cz

Tel: 739 858 022 Provozní doba / doba kontaktní: po-pá:8-14h

 

Korespondenční adresa pro

směrování zásilek pro Reklamace/ Odstoupení od smlouvy/ Výměna zboží

Pavla Fáberová

Stašov 45

572 01

 

 

Provozovatel zapsán u příslušného úřadu (dle 71odst.2 živnostenského zákona) na MúPolička Č.j.:ZU/2011/214/Zi/3, Sp.zn.:ZU/2011/214/Zi (Č.j.:58337-08/OOŽÚ-2338-2008/fod)

 

 

 

 

Registrace v e-shopu

Systém si po registraci pamatuje vaše údaje (jméno, adresu, kontakty) a tím urychlí průběh vašich dalších objednávek. Odpadne Vám tím složité vypisování, pouze zadáte heslo a login, který si sami nastavíte dle libosti. Současně s registrací získáváte spoustu výhod jako jsou věrnostní bonity za nákupy, informace o slevách a novinkách zasílané v obchodním sdělení e-mailem. Registrací dáváte svůj souhlas se zasíláním informačních sdělení o produktech nabízených na www.tedo-styl.cz (svůj souhlas se zasíláním sdělení můžete kdykoliv formou e-mailu zamítnout.). Registrace v e-shopu není povinná a zákazníka nezavazuje k nákupu.

 

Jak nakoupit v e-shopu

- Vyberte zboží a stiskněte "Nákupní košík".

- Máte-li zboží v košíku, stisněte nápis  "Nákupní košík" v pravém rohu stránek. 

- Košík přeneste na pokladnu, a nebo vysypte(nepřejete-li si zboží objednat).

- Zadejte adresu a kontakty, zvolte způsob platby a dopravy

- Potvrdíte "Dokončit objednávku".

 

Předmět smlouvy

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit.Internetový obchod www.tedo-styl.cz obsahuje veškeré informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy i podstatných náležitostí kupní smlouvy tak, jak je vymezuje občanský zákoník. Obsahuje vždy i název, hlavní charakteristiku a cenu zboží. Charakteristika produktů uvedených na  www.tedo-styl.cz a jejich popis vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů zboží. Obrázky mají pouze informativní charakter. Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější a nejaktuálnější popis a technické parametry produktů nemůžeme garantovat, že uváděná data a údaje odpovídají skutečnosti. Výrobci si vyhrazují právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění a není v našich silách to každý den kontrolovat. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu z důvodu pochybností, kontaktujte obchodníka. Pozdější reklamace parametrů a vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany a nemůže být akceptována. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od výrobců, dodavatelů či jiných smluvních subjektů a průběžně kontrolovány. Přesto však nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ si prodávající vyhrazuje právo změny. Nepřesnost uvedených informací má nicméně prodávající povinnost odstranit jakmile se o nich dozví.

Všechny ceny uváděné na www.tedo-styl.cz jsou včetně dalších poplatků a navýšení (DPH, atd..) a všech dalších povinných poplatků, které musí spotřebitel  pro získání zboží zaplatit.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři, případně výdejní místo zvolené zákazníkem v případě osobního odběru zboží. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.tedo-styl.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou a může být kdykoli písemně odvolán. V takovém případě prodávající odstraní ze své databáze veškeré osobní údaje kupujícího v nezbytném rozsahu.

 

Objednávka zboží/ Strvzení objednávky

Objednávky jsou přijímány prostřednictvím

- www.tedo-styl.cz objednávkovým formulářem

- e-mailovou adresu tedo-styl.cz, Info.tedo-styl.cz

- telefonicky +420 739 858 022

Bezprostředně po odeslání objednávky Vám automat odešle potvrzení Vaší objednávky na e-mailovou adresu. Pokud potvrzení neobdržíte, je možné, že

- zadaná e-mail adresa obsahuje chybu (chybí tečka, mezera navíc, přesmyčka písmen)

- vaše e-mail schránka je plná

- váš e-mail klient přesunul příchozí zprávu do nevyžádané pošty

Případně nás prosím kontaktujte na  tel.:+420 739 858 022

V případě, že jste si vybrali platbu předem převodem na účet, obdržíte ještě jeden mail s podklady k platbě, kde je uvedena celková částka k úhradě, číslo účtu a variabilní symbol (číslo objednávky).

 

Objednávka a její vyřízení

Přijatá objednávka bude zpracována a vyřízena v rozmezí 1-5pracovních dní.

 

Platební metody

-  Bankovním převodem - zvolte v případě, že platby předem. Zboží je expedujeme po úhradě. Doba převodu je obvykle 2-3 pracovní dny.

-  Dobírkou - zvolte v případě, že chcete zaplatit v hotovosti při přebírce zboží ( přebírka zboží na pobočce Zásilkovny, PPLParcelshopu,u kurýra PPL )

 

Dostupnost zboží

Zboží, které momentálně není skladem je označeno ,, Dostupnost X.dní.

Dostupnost znamená nejkratší možný termín pro fyzické naskladnění zboží. Při volbě platby na účet prodávajicího začíná tento termín běžet okamžikem přípisu částky na účet prodávajicího.

 

Termín odeslání

Zboží, které je fyzicky skladem, expedujeme zpravidla v rozmezí 1-2 pracovních dní u dobírky. V případě platby bankovním převodem expedujeme zboží zpravidla v rozmezí 1-2 pracovních dní od přijetí úhrady. 

V případě vyjímečné vytíženosti expedice může dojít ke zpoždění odesílání zboží v rozmezí 2-7dní.

O zpoždění termínu expedice vždy informujeme e-mailem ( kontrolujte spam ).

 

Při volbě platby na účet prodávajicího platí lhůta (Dostupnost X.dní) pro naskladnění zboží až od data přípisu částky na účet prodávajicího.

Zboží, které fyzicky není skladem, je označeno dostupností.

Zboží na objednávku tedy zasíláme až po fyzickém naskladnění (viz dostupnost).

Expediční dny

PPL - pondělí až pátek (denně)

Zásilkovna.CZ  1-2x týdně 

 

Termín dodání

Termín dodání závisí na volbě platby a volbě přepravce především.

Přesný termín dodání nejsme schopni ovlivnit.

PPL  1-2 pracovní dny od expedice ( v období listopad - leden se doba může prodloužit i o několik pracovních dní z důvodů vytížení přepravy )

Zásilkovna.cz  1-3 dny od fyzické expedice 

(Garančí lhůta pro dodání zásilky uvedená přepravci )

 

Doprava zboží

Zásilky expedujeme dle volby  zákazníka společností PPL a Zásilkovna.cz. U zboží, které podléhá svojí strukturou zboží křehkému (Sklo, porcelán, keramika, hodiny, bary, skříňky, výlevky) doporučujeme zvolit dopravné s příplatkem KŘEHKÉ. V případě, zvolí-li zákazník u tohoto typu zboží běžné přepravné bez příplatku na křehké a bude na něm trvat, nenese prodávajicí ani přepravce  zodpovědnost za poškození zásilky během přepravy. Prodávající si vyhrazuje právo změnit typ přepravy či výši dopravného v souladu s objemem a hmotností zásilky. Prodávající bude zákazníka před vyřízením objednávky o skutečnosti informovat a vyžádá si jeho souhlas. Nebude-li souhlas zákazníkem vydán, vyhrazuje si prodávajicí stornovat objednávku a zboží nedodat Prodávajicí si vyhrazuje právo expedovat neúplnou objednávku zboží v případě, bylo-li již zboží doprodáno či je momentálně nedostupné.

Dopravné zdarma při splnění minimální výše nákupu je realizováno pouze po území ČR. Pro zásilky do zahraničí (SK) se dopravné zdarma nevztahuje. Zákazník ve svém zájmu zajistí kontrolu stavu a funkčnosti zboží bezprostředně po přijetí zásilky. Jakékoliv nedostatky či vady ihned oznamí prodávajicímu a dohodne postup řešení.

 

Prodávající si vyhrazuje právo změnit typ přepravy či výši dopravného v souladu s objemem a hmotností zásilky. Prodávající bude zákazníka před vyřízením objednávky o skutečnosti informovat a vyžádá si jeho souhlas. Nebude-li souhlas zákazníkem vydán, vyhrazuje si prodávajicí stornovat objednávku a zboží nedodat.

 

Převzetí zboží

Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce. V případě poškození zásilky přepravou nás beuodkladně informujte, reklamaci u přepravce je možné uplatnit pouze do 2pracovních dní od přijetí zásilky.

 

Dodání zboží

Prodávající se zavazuje expedovat objednané zboží kupujícímu standartně nejpozději do 5.pracovních dní od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání (zboží na objednání označené Dostupností X.dní).

Kupující je povinen objednané zboží převzít a zaplatit. Doporučujeme bezprostředně po přijetí zásilky kontrolovat stav a funkčnost zboží, kompletnost zboží.

 

Cena zboží

Z důvodu téměř denního pohybu vzrůstajicích cen zboží na objednání u dodavatelů (zboží, které není fyzicky skladem a je označeno Dostupností X.dní), které není možno denně sledovat ani jej ovlivnit, vyhrazuje si právo prodávajicí kdykoliv navýšit cenu zboží a to i u objednávek vzniklých. Je však povinen, o této zkutečnosti zákazníka informovat a vyžádat si jeho souhlas se zvýšením cen za zboží. Nebude-li souhlas zákazníkem vydán, vyhrazuje si prodávajicí stornovat objednávku a zboží nedodat.

 

Dokumentace, Faktura, Záruční list

Dokumentace k výrobku, je-li vyžadována, je přiložena u výrobku. Fakturu zasíláme přílohou Pdf k vytištění. Potřebujete-li fa v tištěné podobě, uveďte to prosím do poznámky v objednávce. Dodatečné vyžádání dokladu emailem je zdarma, v tištěné podobě je účtováno 30Kč.

 

Slevy, akce, výprodeje

Jsou platné pouze do vyprodání zásob. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv akci v jejím průběhu ukončit. Dopravné Zdarma při dodržení minimálního limitu nákupu je realizováno pouze po území ČR. Pro zásilky na SK se dopravné zdarma nevztahuje.

 

Storno objednávky

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Objednávku je však možné stornovat do 24.hodin od jejího vzniku, a nebo nebyla-li dosud vyexpedována. Objednávku, která byla podstoupena expedici, již nelze stornovat. Dojde-li ke stornu objednávky zákazníkem po expedici zásilky, bude částka vynaložená na úhradu nákladů přepravy fakturována kupujímu v plné výši. Došlo-li již k úhradě zboží, bude provedena vratka přijaté částky v plné výši za předpokladu, že zásilka nebyla dosud expedována.

Dojde-li ze strany zákazníka k nevyzvednutí dobírky, budou náklady spojené s expedicí a znovunaskladněním zboží fakturovány na adresu objednavatele. Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Odmínutí převzetí zásilky objednané na dobírku není považováno za stornování objednávky nýbrž je považováno za nedodržení smlouvy obchodu na dálku. Mnoho zákazníků si myslí, že nepřevzetím balíku využívají své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se však začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí zásilky zaslané na dobírku se považuje jednoznačně za  porušení uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek, které zpravidla říkají, že „obchodník dodá“ a „zákazník převezme“.Objednavatel, který zakoupil zboží na www.tedo-styl.cz  má 14 dní na kontrolu a ověření produktu. V těchto 14.dnech má objednavatel právo odstoupit od smlouvy.

Záruční lhůta

Není-li uvedeno u zboží jinak, platí zákonem daná lhůta 24měsíců. U zboží podléhajícího rychlé zkáze (Potraviny, oleje, doplňková výživa...apod) je datum použitelnosti uvedeno v textu popisu zboží.

 

Reklamace

Reklamace vyřizujeme v souladu s platným právním řádem a to nejpozději do 30.dní od přijetí zboží k reklamci. Neručíme za vady vzniklé přepravou. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Reklamace je vyřizována bezodkladně a v souladu se zákonem. Zjištěnou vadu zboží kupujicí bezprostředně po jejím zjištění  oznámí prodavajicímu a dále se zavazuje zboží nepoužívat. Nelze reklamovat vady způsobené neodborným či nesprávným používáním .Dále nelze reklamovat vady uvedené v popisu zboží (Např. vady na zboží, pro které bylo zboží slevněno či zařazeno do II.jakosti s popisem vad). Doporučujeme o skutečnosti reklamace zboží informovat prodávajicího telefonicky nebo e-mailem a to neprodleně po zjištění vady. Zboží důkladně zabalte, odešlete doporučeně (Reklamace zaslané na dobírky si prodávajicí vyhrazuje právo nepřevzít ) na adresu prodávajicího. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30.dnů od přijetí zboží. O průběhu reklamace budete informováni emailem.

Postup při reklamaci: 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši korespondenční adresu 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (lze použít pouze jeho kopii)

Oprávněná reklamace - v případě neodstranitelné či neopravitelné vady má zákazník právo na výměnu zboží či vrácení kupní ceny. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady zboží.

Neoprávněná reklamace - v případě neoprávněné reklamace bude zboží po předchozí informaci vráceno zpět zákazníkovi na uvedenou adresu. Náklady vzniklé k vyřízení neoprávněné reklamace budou účtovány kupujícímu.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním b) nesprávným, nevhodným použitím a manipulací výrobku c) nesprávným skladováním

d) vady vzniklé mechanickým poškozením

Práva a povinností z vadného plnění / Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24.měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): - odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; - bezplatné odstranění vady opravou; - přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo - vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 

Formulář reklamačního protokolu ke stažení zde.

 

Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.V souladu s § 53 odst. 4 a 7 občanského zákoníku má kupující právo do 14.dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. V případě vrácení zboží ve 14.denní lhůtě je považováno za vhodné předem informovat prodávajicího. Plná částka za zboží a poštovné bude provedena do 30.dní od přijetí zásilky zpět k prodejci. Dopravné vynaložené kupujícím k prodávajicímu nese v plné výši kupujicí. Výroba na zakázku - Jedná-li se o dodávku zboží vyrobeného na objednání dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu se na toto zboží nepovažuje za možné uplatnit Právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč.z. Pečlivě zabalené zboží zašlete doporučeně na adresu prodávajicího (doporučujeme přiložit ke zboží kopií dokladu o koupi a vaše bankovní spojení). Prodávajicí si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky zaslané na dobírku. V případě, že bude zboží či jeho část jakkoliv poškozeno použitím či jiným způsobem, si prodávajicí vyhrazuje právo částku za zboží ponížit v patřičné výši o poškození zboží či jeho obalu a etiket, byl-li obal jeho součástí. 

Využije-li kupující práva na odstoupení od smlouvy viz text výše, zavazuje se prodávajicí vrátit částku za zboží a přepravu (přepravné o nejnižší sazbě nabízené e-shopem) za předpokladu nedojde-li k odečtení nákladů pro poškození vráceného zboží či jeho součástí a to prokazatelně do 14.dní od přijetí vráceného zboží na adresu prodávajícího. Vratná částka za dopravu nezahrnuje doběrečné (zákazník měl před nákupem možnost volit platbu bankovním převodem). Vratka bude provedena formou stejnou jakou byla přijata úhrada nedohodnou-li se obě strany jinak. Dopravné vynaložené kupujícím k vrácení zboží prodávajícímu nese v plné výši kupující.

Získá-li kupující dárek k objednávce zdarma, je povinen současně s vrácením zboží dodat prodávajícímu i získaný dárek. Vrácení zboží zaniká nárok na ponechání si dárku určeného jako dárek ke koupi.

Formulář pro Odstoupení od smlouvy ke stažení zde.

 

Práva a povinnosti kupujícího

- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou dodací adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

- Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti údaje o kupujícím z databáze vymazat. V databázi zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví.

- Spotřebitel má právo odstoupit od této smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Náklady na zpětnou přepravu zboží nese zákazník. Za uvedených podmínek po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět kupní cenu zboží převodním příkazem nejpozději do 14. dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7 § 53 občanského zákoníku, zákona č. 40/1964 Sb. v platném znění, má dodavatel právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží a uvedením do původního stavu.

- V  případě, že věc  při převzetí spotřebitelem není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má spotřebitel právo na to, aby prodávající  bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní  smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď  výměnou  věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může spotřebitel  požadovat  přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To  neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s  kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Spotřebitel nemá právo odstoupit od této kupní smlouvy v následujících případech:

poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění

dodávky zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele

dodávky zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

dodávky audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal

dodávky novin, periodik a časopisů

spočívající ve hře nebo loterii

 

Práva a povinnosti prodávajícího

- Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.

- Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.

- Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.

- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující nesplnil svůj závazek odebrat zboží či zaplatit kupní cenu.

- Prodávající i kupující mají právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit až do okamžiku dodání zboží, které je předmětem dané kupní smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu i bez udání důvodu. kupující tímto bere na vědomí, že prodávající zpravidla od takové smlouvy odstoupí, v případě, že se zboží přestalo vyrábět či dodávat na náš trh, případně začalo být dodáváno prodávajícímu za vyšší cenu. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem) a odstoupí-li kupující či prodávající v souladu s výše uvedeným od kupní  smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu celou částku bezodkladně po doručení písemného odstoupení od smlouvy druhé straně.

Při větší objednávce má prodávající právo požadovat zaplacení objednávky předem převodem na účet -jedná se zpravidla o objednávky s hodnotou zboží přesahující 3000,-Kč.

 

Výměna zboží

Nabízíme možnost výměny zboží (např. při špatné volbě velikosti, barvy, typu zboží) za jiné zboží z nabídky. Výměna zboží není zpoplatněna. Zákazník nese v plné výši náklady na přepravu zboží od kupujicího k prodávajicímu a dále od prodávajicího ke kupujicímu. Dojde-li při výběru jiného zboží k rozdílu cen mezi objednávkou a výměnou zboží, musí dojít k dorovnání ceny mezi kupujicím a prodávajicím. (Tzn. bude-li cena zboží mezi objednávkou a následným výběrem nového zboží rozdílná cenově výše, musí kupujicí doplatit rozdíl prodávajicímu.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

 

Mimimosoudní řešení sporů
Od r.2016 ke všem informacím, povinně uváděným podle občanského zákoníku (viz zejména § 1811 obč. zákoníku, v případě smluv uzavíraných za pomocí prostředků komunikace na dálku rovněž viz § 1820 obč. zákoníku) přibývají rovněž informace o „subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný“ (§ 14 odst. 1 zák. o ochraně spotřebitele). Spor ve smyslu § 419 občanského zákoníku, vzniklý mezi spotřebitelem ( tedy kupujícím) a prodávajícím, lze od 2016 řešit mimosoudně, tedy smírčí dohodou pod dozorem vykonavatele  např. Českou obchodní inspekcí ( www.COI.cz ) a to v souladu s novelou zákona o ochraně spotřebitel č.634/1992 Sb.

Povinnost součinnosti a výsledek řízení
Pokud spotřebitel  podá podnět k příslušnému orgánu mimosoudního řešení sporů, pak má podnikatel povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu. Je-li mimosoudní řízení zahájeno, má na podnikatele největší dopad povinnost součinnosti s rozhodujícím orgánem, a to jednak ve formě poskytnutí vyjádření k návrhu spotřebitele, jímž bylo řízení zahájeno, a jednak ve formě povinnosti úzké spolupráce a povinnosti součinnosti potřebné k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (§ 20s zákona o ochraně spotřebitele).
Tím, na rozdíl od řízení před třemi specializovanými institucemi rozhodujícími ve správním řízení (ČTU, ERU a Finanční arbitr) nebude vydání autoritativního a vykonatelného rozhodnutí, ale bude jím dohoda podnikatele a spotřebitele o způsobu řešení jejich vzájemného sporu. ČOI tedy nebude vystupovat v roli autoritativního rozhodujícího orgánu, ale v roli tzv. konciliátora, jehož autoritě se strany sporu podrobují aby nalezly smírné řešení svého sporu (jedná se o určitou kvalifikovanou formu mediace). Jiným výsledkem řízení bude jeho zastavení pro nesplnění základních podmínek ze strany spotřebitele, pro smrt nebo zánik kterékoli ze stran sporu, zastavení na základě jednostranného prohlášení spotřebitele o ukončení účasti na sporu, nebo na základě marného uplynutí 90-ti denní lhůty k ukončení sporu (tj. k uzavření dohody). Kdykoli v průběhu řízení tedy bude spotřebitel moci podat žalobu k obecnému soudu, neboť zahájením mimosoudního řízení není založena překážka tzv. „litispendence“, tedy probíhajícího sporu v téže věci. Je však nutno upozornit, že po dobu trvání mimosoudního řízení nebude ve smyslu § 647 občanského zákoníku běžet promlčecí doba. V tomto se tedy nové mimosoudní řešení sporů podstatně liší od možnosti řešení sporů v rozhodčím řízení na základě rozhodčích doložek, zmíněných v první části článku, jejichž výsledkem bylo vydání vykonatelného rozhodčího nálezu, rovnocenného s rozsudkem Obecného soudu.

Mimosoudní řešení i podání návrhu je pro spotřebitele umožněno zdarma, náklady které však vznikají v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá z účastněných stran dále již sama.
Spotřebitel má nárok uplatnit možnost mimosoudního řešení sporů nejpozději do 24. měsíců ( resp. 1 roku ) od data prvního uplatnění nároku na prodávajícím, tedy od data vzniku sporu.
Spotřebitel má tedy nárok uplatnit možnost mimosoudního řešení sporu např. na www.coi.cz, kam doručí návrh na zahájení sporu ( s uvedením obsahu sporu a informacích o sporu ). Dále jest postupem ČOI vyrozumět obě zúčastněné strany ( spotřebitele, prodávajícího ) o zahájení sporu ( vyrozumění ), na jehož základě prodávající doloží vyjádření na stranu ČOI. Na základě posudku podkladů spotřebitele a prodávajíchího posoudí ČOI spor a navrhne smírčí řešení ( dohoda obou stran k ukončení sporu jistým řešením).

 

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníka jako je jméno, adresa, telefon či e-mail jsou využity pouze k potřebám nutným pro zajištění dodávky zboží na adresu objednatele, ověření objednávky, dále příslušným úřadům ČR, ke zpracování účetnictví. Osobní údaje dále nebudou předávány bez svolení jiným osobám. Provozovatel internetového obchodu www.tedo-styl.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím, pro potřeby dodání (tzn. přepravci) a dále vykonoprávním  úřadům ČR.  Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem 101/2000 Sb. na ochranu osobních dat.

V případě registrace nám dáváte automaticky souhlas k tomu, abychom Vaše osobní údaje dle zákona zpracovávali a používali je ke komunikaci s Vámi. Tento souhlas můžete kdykoli písemně ukončit.

 

Dodatky

- Prodávajicí si vyhrazuje právo, u objednávek s hodnotou vyšší 3000,-kč, realizovat objednávky po předchozí úhradě zboží platbou převodem. (Tzn. žádat úhradu objednávky předem, případně vyžádat zálohu).

- Dojde-li ze strany zákazníka k nevyzvednutí dobírky, budou náklady spojené s expedicí a znovunaskladněním zboží fakturovány na adresu objednavatele. Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb)

- Dodavatel nenese zodpovědnost za případné barevné odchylky mezi dodávkou zboží a zbožím nabízeném v katalogu e-shopu.    Barevné odchylky jsou přímo zavislé na nastavení a barevném rozlišení PC, které prodávajicí není schopen zajistit u obou zúčasněných stran. - Nevlastníme kamenou prodejnu-k objednávkám slouží pouze e-shop.

- Uvedené ceny zboží jsou včetně Dph.

- Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

 

- Dárek zdarma k objednávce / Dojde-li ke stornování objednávky ze strany kupující nebo prodávajícího, zaniká současně nárok kupujícího na dárek zdarma k objednávce ( Byl-li Dárek součástí objednávky)

- Zboží a součásti zásilky jsou až do úplného zaplacení kupujícím vlastnictvím prodávajícího.

 

 

Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat.

Práva a povinnosti stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. V případě dotazu k obchodním podmínkám a kupní smlouvě poskytne Prodávající Kupujícímu bezodkladně veškeré potřebné informace.

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
CZ - Mám nákup nad 1500,-Kč
Mám objednáno zboží v hodnotě nad 1500,-Kč. Akce platná pouze pro dodávky zboží realizované po území ČR.
ZDARMA ZDARMA
CZ - Zásilkovna
Maximální hmotnost zásilky 5 kg. Nevhodné pro křehké zboží a objemné zásilky. Doručení na pobočku v rámci 1-5 dní od expedice.*** Pobočku vybrané ZÁSILKOVNY vyberte v druhém kroku - způsoby platby.
59,00 Kč ZDARMA
CZ - PPL standardní zásilka
Objemné a křehké zásilky - sklo, porcelán, keramika, hodiny *** Doručení obvykle v rámci 1-3 pracovních dní od fyzické expedice zásilky .
89,00 Kč ZDARMA
SK - PPL
Vhodné aj pre krehký tovar, max.10 kg
220,00 Kč ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
CZ - Bankovní převod
BEZ POPLATKU
CZ - Dobírka PPL
Platba při převzetí zásilky přepravci PPL.
35,00 Kč
CZ - Zásilkovna / B. PŘEVOD
<div class=packetery-branch-list data-list-type=8 data-connect-field=textarea[name=poznamka]><script src=//www.zasilkovna.cz/api/v2/f2175396d6e932af/branch.js></script></div> Platba bankovním převodem. Zásilku nelze hradit dobírkou.
BEZ POPLATKU
Dobírka - Zásilkovna
<div class=packetery-branch-list data-list-type=8 data-connect-field=textarea[name=poznamka]><script src=//www.zasilkovna.cz/api/v2/f2175396d6e932af/branch.js></script></div> Platba při převzetí zboží na pobočce.
15,00 Kč
SK - Dobierkou
Dobierkou ( Hotovosť ) pri prevzatí zásielky doručovateľom. Úhrada zásielky doručovateľovi PPL bude prevedená do EUR v aktuálnom kurze dňa .
59,00 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF